نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

وقتی از حسنای عزیزش حرف می زد صورتش سرخ شد و من به خوبی احساس کردم چقدر دخترشو دوست داشت...

شاید این همون حفره عمیقی بود که حرفشو می زد.

فنر

وقتی گفت: فنر هر چی فشرده تر میشه بیشتر....   ناگهان بغض فشرده م ترکید. ناگهان ترکیدم.

فنر یعنی فشار، یعنی درد، یعنی تحمل...

دختر بابا....

معنی دختر از نگاه بعضی باباها

هیسسسسسس صدات در نیاد. هر چی شد تو ساکت باش. دختر نباید بدرفتاری کنه. دختر نباید بلند حرف بزنه . دختر نباید پرخاش کنه. دختر نباید....

دختر یعنی چی؟

مگه غیر از این هست که دختر لطافت هست دختر نوازش می خواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس چرا بعضی از والدین نمی تونن دختر رو بفهمن؟؟؟؟؟؟؟


شازده کوچولو


کتاب شازده کوچولو رو خوندین؟

اون قسمت روباه خیلی جالبه

یه بخشی از اون کتاب رو میخوام داشته باشم.

شازده کوچولو پرسید: اهلی کرد یعنی چی؟

روباه گفت:یعنی ایجاد علاقه کردن

اگر منو اهلی کردی هر دوتامان به هم احتیاج پیدا کنیم. تو برای من میان همه ی عالم موجود یگانه ای می شوی من برای تو.

اگر تو مرا اهلی کنی انگار همه زندگی ام را چراغان کرده باشی. آن وقت صدای پایی رو می شناسم که با هر صدای دیگری فرق می کند: صدای پای دیگران مرا وادار می کند تو هفت تا سوراخ قایم شوم ولی صدای پای تو مثل نغمه ای مرا از لانه ام می کشد بیرون . تازه موهات طلایی هست . گندم که طلایی رنگ است مرا به یاد تو می اندازد ....


چند نفر منو اهلی کرده اند؟

چند نفر...


وقتی خدا بخواد غیر ممکن ممکن میشه

دیروز با مریضی صحبت کردم که تصادف کرده بود و مهره های کمر له شده بود ولی فلج نشده بود و پزشکان تعجب کرده بودن که چطور نخاع سالم مونده...

خود مریض هم میگفت که خدا به من عمر دوباره عطا کرده...

جالبه مگه نه

خداست دیگه