نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

عزاداری غریب

دسته ای که از خرمشهر بود....مقابل حرم ، خیلی غریبانه عزاداری می کردند...هیچ مداحی نداشت بلکه فقط با طبل و سنج و....می‌زدند...هر کی این صدا رو می شنید به فکر و غمی سنگین فرو می رفت...

بوی غربت میاد

امشب هم رفتم حرم ولی خلوت خلوت خلوت.....حس غربت بود و بود حس غربت...

ته دل آدم به همین قرصه که عشق حسین جاودانه ست.....

برای همیشه تاریخ و روزگار.....

کاش حس کمبودهام با این عشق جبران شه....

لبیک...یعنی یه شروع جدید

لبیک یا حسین یعنی گناه انجام نده کار خیر پیشکش فعلا.....

حال دلم این روزها...

دلی شکسته دارم...

دلم خونه...

دلم...

خدایا شنیده م  تو دلهای شکسته رو خریداری..با حق یا بی حق دلم شکسته.....

هیچ پناهی ندارم جز تو...مثل همیشه....


محبت عملی با محبوب عشق

لبیک یا حسین یعنی...


یه کتاب خوب خواندنی....

«حکایت دولت و فرزانگی»...نام کتابی که حرفهاش خیلی به حرفهای دلم نزدیکه...


یعنی چی آخه

بعضیا اینقدر بعضی حرفهاشون مشکوکه که آدم به خودش شک می کنه که یعنی اینقدر خره؟

گریزی به پیج های اینستا

به نظر من ورود به مسایل دینی و اینکه کی کجا درست گفته می دروغ...‌‌‌‌‌‌درد ی رو دوا نمی کنه..‌‌.

فایده ای ندارد....

مردی که بخواد زن دیگه ای رو بگیره جز دردسر برای خودش و اطرافیانش،هیچ فایده ای نداره.....

فکر می کنم همه مردها پست نیستند....همون طور که همه زن ها....

اولین حمله ریز ریز مادر

اولین قاطی زدن مادر شروع شد.....

دوباره چه ت شده؟دوباره چرا داری نیش میزنی؟تو که خوب بودی....

ادامه بده عمر من همیشه نیست....