نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

اشعار فاضل نظری(2)

غمخوار من به خانه غم ها خوش آمدی

با من به جمع مردم تنها خوش آمدی

بین جماعتی که مرا سنگ می زنند

می بینمت ، برای تماشا خوش آمدی

راه نجاتم از شب گیسوی دوست ،نیست

ای من، به آخرین شب دنیا خوش آمدی

پایان ماجرای دل و عشق ،روشن است

ای قایق شکسته ، به دریا خوش آمدی

با برف پیری ام سخنی غیر ازین نبود

منت گذاشتی به سر ما، خوش آمدی

ای عشق، ای عزیزترین میهمان عمر

دیر آمدی به دیدنم اما خوش آمدی

 

اشعار فاضل نظری(1)

از باغ می برند چراغانی ات کنند

تا کاج جشن های زمستانی ات کنند

پوشانده اند صبح تو را ابرهای تار

تنها به این بهانه که بارانی ات کنند

یوسف! به این رها شدن از چاه دل مبند

این بار می برند که زندانی ات کنند

ای گل گمان مکن به شب جشن می روی

شاید به خاک مرده ای ارزانی ات کنند

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست

گاهی بهانه ای است که قربانی ات کنند

مواظب تنهایی من باش

آدم اینجا تنهاست ،
و در این تنهایی ، سایه ی نارونی تا ابدیت جاری است ...

به سراغ من اگر می آیید
نرم و آهسته بیایید ، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من ...

سهراب سپهری

سرانجــام روزے
به حکمت همه اتفاقات
زندگیتان پی خواهید برد ..

پس فعلا به سردرگمی ها بخندید
ازمیان اشکهــا لبخند بزنید
و همواره به خودتان یادآوری کنید
پشت هرحادثه ای دلیلــے
نهفته است.

دیروز......

دیروز ،مصطفی ، پیکر ، دانشگاه، مادر، آغوش، تو.....

دیروز ،شهید، آغوش تو، گریه های مادر پیر جوان از دست داده.....................

امروز ،وداع،،ضجه،خاک، مادر،خواهرا، برادرا،پدر،.....امان از دل داغدارشون...................

امشب مصطفی،خاک،تنهایی، تاریکی، امام حسین،حضرت زینب، اشک ولی آرام و بیصدا

فردا، ادامه زندگی.......


شازده کوچولو

آدما خیلی وقته چیزیو کشف نمی کنن
اونا هرچی که احتیاج دارنو از مغازه میخرن

ولی چون تو مغازه ها دوست نمیفروشن،
"اونا همیشه تنهان" ...
شازده کوچولو

ناجی دل خداحافظ

خدایا دیگه اصرار نمی کنم به ماندنش....

هر کجا هست به سلامت دارش

من تسلیم امر تو هستم

اول و اخر تویی که می مونی