نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

شب قدر رو قدر بدونیم

دیروز به اس ام اس از تمام دوستانی که شماره شون رو داشتم حلالیت خواستم و اون ها هم لطف کردن رضایتشون رو اعلام کردن.

چیزی که خیلی برام جالب بود این بود که چندین نفرشون نگران شده بودن و براشون تولید سوال شده بود که چرا همچین درخوواستی ازشون دارم؟؟؟؟

واقعا طلب بخشش اینقد عجیبه که طرف نگران بشه یا اینکه فکر کنه دارم به سفر خاصی میرم؟


ولی خیلی شیرین بود. اینکه یه عده از بندگان خدا ازت راضی باشن و اینو بهت بگن...

وقتی بخشش بندگان خدا اینقد شیرینه پس عفو خالق یکتا چقدر می تونه شیرین باشه....

امشب شب قدر، فرصتی برای دعا کردنه.....شب رقم خوردن سرنوشت ها....

صاحبان حق منو ببخشن.

التماس دعا 


این روزها آرامترین روزهای زندگی منه.

روزه م ولی در کل همه چی خوبه

خونه آرومه.

خودم هم آرومم

خدایا شکرت ...

این روزا که روزه م هر روز بعد از سحر راه میافتم میام تهران و عصر برمیگردم خونه. یه ساعت مونده به افطار میرسم خونه و بعد از افطار می خوابم تا سحر. 

به شدت دنبال تغییرم.

ولی انگار دارم فسیل می شم.

من میخوام زندگیم پویا باشه ولی نمیدونم چطوری؟

فکرم پویا باشه ولی نمیدونم چیکار کنم.

بهم فکر بدین

روزمرگی

من یه همفکری می خوام.

بهم بگین چیکار کنم که شاد باشم. که از زندگیم لذت ببرم. که زنده زندگی کنم.

در یک کلام چیکار کنم که از روزمرگی نجات پیدا کنم؟؟؟

بهم بگین لطفا

صبر

حتما یه خدایی هست که منو می بینه و میدونه که اوضاع چه جوریه.....

یه کمی بیشتر باید که صبر کنم.

 

چند روز پیش یه مطل خوندم که نوشته ما به خاطر خیلی ها، خیلی کارها می کنیم. یه بارم به خاطر خدا صبر کنیم. به خاطر خدا مشکلات رو تحمل کنیم و هی غر نزنیم.

به خاطر تو ای خالقم صبر میکنم.


صبر اوج احترام به حکمت خداست....