نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

ناجی بخونه

عیدت مبارک....

روزتون مبارک

خدا خواهش می کنم به دادم برس

امشب آخرین شب خوابگاه...

فردا در حالی میرم خونه که سایه اون خواستگار دوباره برگشته....

خدایا به دادم برس

بعضی والدین واقعا بیکارند...

امان از والدینی که می‌خوان به زور دندون بچه رو درمان کنند.....

فقط تا خرداد

زمان خریدم از پدر....

تنش با خود

پیدا کردن خود درون...

من درون....

من کی ام...

چی می‌خوام....

یا نابود می کنم خودمو یا خوشبخت می کنم خودمو....

ظاهرش شیک بود...

دانشگاه علامه ....قشنگ بود...

دیروز عالی بود

دریاچه چیتگر، پرنده های دریایی....نور افتاب،صدای آب...منو یاد شمال انداخت...

به کدامین گناه

دیروز آخرین مریضمون فرزند طلاق بود....

یه دختر معصوم و عاطفی...

خدا کمکش کنه...

چالش نقطه ضعف

برگشت به خونه ....

درست یا غلط...

نمیدونم