نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

مقصر


به دنبال مقصر می گردی؟

راه دوری نرو

غیر از خودت کسی تقصیری نداشت

او، فقط کمی به تو امید داد

تو در مقابل، همه چیزت را...


کلوب دات کام

دل


دل ....

اتفاقی ترین اشتباه دنیاست...

بسته می شود آنجا که نباید...

کنده می شود از جایی که نباید...


برگرفته از سایت کلوب دات کام


دلم یک اتفاق تازه میخواهد ..!
نه مثل عشق و دل دادن..
نه در دام غم افتادن...
دگر اینها گذشت از ما..!

شبیه شوق یک کودک ..
که کفش نو به پا دارد
و گویی کل دنیا رو
در آن لحظه به زیر کفش ها دارد
دلم یک شور بی اندازه میخواهد !!

فقط گاهی .....
دلم یک اتفاق تازه میخواهد ..



ذاکری از شور و شادی و زندگی

خدایا کمکم کن...

دارم می سوزم

خدایا تو می دونی که چقدر سختمه

اشاره ای ، نظری یا کرشمه ای با تو

به شوق روی تو ، با سر دویدنش با من...