نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

آمادگی برای خواب ابدی

توی هفته ای گذشت شاید دو سه بار به ذهنم رسید وصیتنامه م رو بنویسم و دیشب فهمیدم که چه خوبه که پیشاپیش آدم همچین کاری بکنه


هیچ کسی برام اونقد عزیز نیست که....

دیشب هر بار که چشمام بسته می شد برای خواب  هیچ کس و هیچ چیزی به ذهنم نبود. این یعنی اینکه من نسبت به هیچ کس و هیچ چیزی احساس تعلق خاطر ندارم.

به نظرم این چیز بدی نباشه.


به رحمتت احتیاج داریم به شدت

خدایا بهمون رحم کن...

وحشتناکترین لحظات زندگی...

دیشب یکی از وحشتناکتری شب های زندگیم بود.شبی که واقعا احساس می کردیم هر آن خواهیم مرد...


احساس محسوس زلزله

خوابگاه ....

احساس زلزله

 بیرون ساختمان پناه گرفتن

اقتصاد داره به منفی بی نهایت سیر می کنه به نظر

 آن گاه که بچه های خوابگاه برای تامین مخارج زندگی دانشجویی شون به شستن ظروف باقی بچه ها رو میارن و از طریق این کار تامین درامد می کنند.....

درست گوش دادن هم هنر است

من نمیدونم چرا عده ای اینقدر پرت می شنوند وقتی ازشون سوال می کنی. جوابی کاملا غیر مرتبط میدن.

واقعا هنگ می کنم گاهی اوقات

عاقبت

عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد...

حتی نمک هم در خوابگاه دزدیده می شود

گویا نمک هم جزو ارزشمندترین کالاهاست که من نمیدونستم.

روزگار می چرخد...

همه زندگیم  رو هواست...

کارم

محل سکونتم

آینده م


اتباع افغانستانی..

وقتی خودت تابعیت خودت رو انتخاب نکردی ولی بخاطرش محکومی به محرومیت از خیلی حقوق مدنی جامعه

کی چه کمکی می تونه بهم بکنه؟


دارم از خوابگاه در میام

هیچ جایی هم ندارم برم

پول رهن خونه هم ندارم

چکار کنم حالا؟

اینجاست که آدم میگه جای یه حامی خالیه.

یه حامی واقعی بدون هیچ چشم داشتی.

کجاست؟

یاری می خوام..


صندلی ریاست به هیچکس وفا نداره

زلزله ای که بیمارستان ما رو حسابی لرزوند و همه مسولین عوض شدند.

ازدواج ترس داره؟؟؟؟

من از ازدواج می ترسم 

علم یا خرافات؟؟؟؟

سحر و جادو وجود داره یا خرافاته؟؟؟؟؟

خرگوش نازتر از گربه ست...

امشب برای اولین بار از نزدیک خرگوش دیدم .فکر می کنم خرگوش عین گربه  وحشتناک و چندشناک نیست.

تنهایی درد مشترک خیلیا

درد تنهایی واسه ما یه جوره و واسه آدمای پیر یه جور دیگه ست...

دوستی که هرگز عوض نمیشه

تنها دوستی که هرگز عوض نمیشه

فقط خدا

ترس از تنهایی مزه های مختلفی داره

این خوبه که بچه ها والدینشون رو تنها نذارن.

قرار بود با پیرزنی همخونه بشم که تنها دردش ترس از تنهاییه....


زمین تا آسمون بین جوونی و پیری فاصله هست..

غروب آفتاب برای بعضی آدمهای پیر باعث ترسه ولی برای جوونها بسیار زیبا و دل انگیزه.