نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

دلم برای خودم تنگ شده

به نام او

چقد دلم برای اینجا که متعلق به دلم و ذهنم هست تنگ شده بود........هنوزم فضای آبی اینجا رو دوست میدارم...

چقد دلم برای خودم تنگ شده .........خودی که هر لحظه با منه ولی کوچکترین توجهی بهش نمی کنم. اصلا حالشو نمی پرسم اصلا محلش نمیدم و اون چه صبورانه باهام میاد و چه مظلومانه نگاهم میکنه و هیچی نمیگه و من چه غضبناک هر روز با خودم میارمش......

خود من خیلی قویه خیلی برنامه ها داره که می خواد انجامش بده ولی من انگار باهاش راه نمیام یا نمیزارم اصلا تکون بخوره.

امروز میخوام برم یه خلوت قشنگ برای خود و خودم پیدا کنم و یه خوراکی خوشمزه هم برای خود بخرم و بشینم حسابی به حرفاش گوش بدم که ببینم حرف حسابش چیه....

امروز میخوام به دیدار خود خودم برم......

امیدوارم دعوتمو قبول کنه..