نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

پارک زیر روگذر جمهوری...

امروز با سمیه رفتم دوز دوم رو بزنه...یه تیکه ای رو پیاده رفتیم چقدر قشنگ بود...مدتها بود اون سمت نرفته بودم و اصلا همچین فضای سبزی رو ندیده بودم....خوش گذشت...

کاش همیشه همین طور بود...کار سبک و پول زیاد

دو روزی هست که کارم سبک شده و تقریبا عصرها میرم بیرون....اونم بیشتر به نیت راه رفتن زیر آسمان آبی و نور خورشید پاییزی....

چه حس خوبیه...خدایا شکرت....

سه روز بارانی عالی.....خدایا سپاااااااس فراوان

پنجشنبه و جمعه و شنبه بارونی که خیلی خیلی کم پیش میاد که شهر اینطور بارندگی داشته باشه....

ریزه می‌ره عمه...

برادرزاده کوچیکه یه دختر شر و شلوغی هست که اسمش حلماست....

یعنی من نمی‌دونم این همه انرژی از کجا میاره...چقدم برای راه رفتن عجله داره....در ماه فقط دو سه بار شاید بیان اونم برای چند ساعت...دیگه آخراش تو دلمون خدا خدا می کنیم زودتر برن...‌‌‌اینقد که واقعا دیگه جونی برای مراقبت ازش، برامون نمی مونه....

یه دختر کوچولوی تیززززززززز

بالاخره جور شد...

برای دانشگاه رفتن سمیه، قرار شد هر کدوم یه سهمی برای پرداخت شهریه داشته باشیم...

من نیت می کنم به پاس تمام نعمت‌هایی که خداوند توی اون شرایط بهم داد، به یه نفر کمک کنم...

بخاطر شرایط بحران مالی خانواده..وقتی یاد دوران خودم میافتم فقط میگم خدایا شکرت.....

وقتی از دوست معرفت بخوام صحبت کنم یکیشون ایشونه.....

امروز بعد از تقریبا ۱۰سال دیدمش....

سخت شناختمش...

خوشبختانه  مثل همون موقع مونده ....

فقط یادم رفت باهاش یدونه عکس یادگاری بگیرم....

به تاریخ پیوست ولی با حس خوب....

خدا حفظت کنه و عزیزانت رو...دوست من...

ربیع پیامبر....

امروز یه جا خوندم روش کار پیامبر، ورود به قلب انسانها بود...

محمدا...کدوم قسمت دنیای اسلام سیره تو رو پیاده کرده؟کجای امت اسلامی، امت مهر و عطوفت هست؟

این همه خون دل خوردی و هزینه کردی که بشه این؟...که جامعه از روحانیت متنفر بشه...نه تنها ازونها بلکه از اسلام....

محمدا....علمای مکتب جعفری تو ...خشن و بداخلاق و متعصب هست....اونا راه قلب خودشون رو هم بستن چه برسه به اینکه به قلب دیگران بخوان نفوذ کنند....

تولدت مبارک پیامبر مظلوم عالم.....پیامبر مهربانی ها....

من مطمئنم دینی که تو آوردی غیر دینی هست که داریم میبینیم و می شنویم....دینی که عطوفت داره...به انسانیت احترام میگذاره و صلح طلب هست.....

به مناسبت تولد پیامبر مهربانی ها

من فکر می کنم اسلامی که پیامبر آورد با اسلامی که داریم می بینیم، خیلی خیلی فرق می کنه ......

و اینکه این آدمهای بی ماسک رو که می بینم یاد پیامبر میافتم که اون زحمت کشید و گفت و گفت ولی بازم یه تعداد نفهمیدند و به حرفاش گوش ندادند....الآنم یه عده زیادی علی رغم تبلیغات و تذکر و...همچنان بی ماسک میان و من در عجبم، ازین همه جهالت....

قم ، شهر شیک اسلامی

امروز بعد مدتها رفتم قسمتی از شهر که تقریبا ۱سال بود نرفته بودم....

چقدر ماکت و نماد و....دیدم....

پول بیت المال به شدت تو قم داره حیف میشه....و با افزایش نرخ حمل و نقل عمومی هم جبران....


پ.ن:قم سر و تهش یه ذره بیشتر نیست اونوقت مونو ریل نیمه کاره داره و یه عالمه ساختمون های با معماری اسلامی.....