نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

مجبور بودم ارزون بگیرم

میدان فردوسی،ساختمان قدیمی،بن بست،دو طرف و روبرو مخروبه....

خدا امنیتمو تامین کن

این اخرین وداعه

ناجی ناچیز ....

حق نداری دیگه برگردی...

تو حامی روزهای سخت نیستی

پس بودنت به در د من نباید بخوره...

پس بی خیال 

خدایا تو یاری کن

وقت نمیکم برم مراسم....

میترسم جا بمونم...

محرم و غم...

محرم برای غیرتیا پر از غمه....

اراده قوی یعنی ترک سیگار

دادن شیرینی به مناسبت اولین سالگردترک سیگار....

جفت پا پریدی تو دیگ..

اصل کارت خوب بود ولی روشت نه...آقای محترم

درد روح

کمبود اعتمادبه نفس،اضطراب.....

این دو درد بزرگ روح من

این یعنی عشق....!؟

شوهری که برای خانومش هم پدره هم مادره هم خواهره و هم برادر و هم دوست...

مگه میشه؟مگه داریم؟

پ ن:آقای دکتر خواهشا یواش کارشو انجام بدید این مرد برام هم پدره هم مادر و......


آخه چرا

دنیای کلینیک چرا اینقدرررر کوچیکه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

آدماش چرا اینقدر کوچیکن؟؟؟؟

جواب:هیچکس...

امروز برای دومین بار تو کلینیک به گریه افتادم...لابلای اشکام به این فک می کردم امشب پیش کی شکایت ببرم؟...برا کی درد دل کنم؟کی بهم دلداری بده؟ کی تاییدم کنه؟کی تشویقم کنه؟

جواب همه اینا:هیچ کس...


ریشه ییرون زده درخت

از دیدن درختهایی که ریشه شون از خاک بیرون زده غمگین میشم و دلم می گیره....

خدایا تو پناه همه ای حتی این درختها....خودت مواظبشون باش نمیرند....

پانسیون هزار آدم متفاوت....

امروز هم اتاقیم بخاطر درآوردن هزینه دانشگاه حاضر شد بره با یه پیرمرد تنها به عنوان آشپزش هم خونه بشه....

محو پول و زندگی تجملاتی اون پیرمرد شد.....

خدایا کمکم کن بخاطر سختی های زندگیم احمق نشم...

عید غدیر عید غیرتی هاست

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علیه السلام

تلاش برای یادگیری

بالاخره دندون کشیده رو گرفتم دستم.


نصیحت به خودم

با کسانی ارتباط داشته باش که حاضرند برات وقت بزارند مخصوصا زمانی که حالت بده...

کسانی که تو جزو اولویتهاشون هستی....

بدم میاد ولی میرم تا یاد بگیرم

به کلینیک که فکر می کنم تنم می لرزه...

ولی به هدفم که فکر می کنم آروم میشم و محکم...

دلم به دعا واسه دیگران خوشه...

شب جمعه برای همه عزیزان و عزیزان عزیزانم دعا کردم....و زیارت

برق و لاک پشت

سه روز تعطیلی عین برق میگذره ولی سه روز کار عین لاک پشت...

حس می کنم این بار موثرتر بودم

سه روز تعطیلی تو خونه برای اولین بار عالی بود.

برای اولین همه مون رفتیم شام بیرون