نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

دنیای درونم تغییر خواهد کرد

زین پس دنیامو تغییر خواهم داد

آزاد آزادم

اول برای رضای خدا و بعد وجدان خودم....

ازین لحظه به بعد به هیچ کسی متعهد نیستم ....نه عاطفی، نه حقوقی،نه اخلاقی....

کسی هست؟

کسی هست که آرامم کنه؟


این موقع شب....چه کسی؟؟؟؟؟؟

گریه در تاریکی شب....

و باز هم دلشوره...

حتی از پچ پچ والدینم نگران میشم....

خدایا درین تاریکی شب هیچکسی نیست کمکم کنه جز تو.....

کمکم کن...

مهربانا......

هیچکسی جز تو از ترس های من ، از نیازهای من،....آگاه نیست.

و هیچکسی به اندازه تو بر من آگاه نیست....

تنها پناهم .....تویی.....

آرامم کن خدا....

امام حسین و دار و دسته ش....

هر کس به زبان خودشاخودش متوسل میشه....


بیمار:

از امام  حسین و دار و دسته ش کمک خواستم...

دومی نباید دختر میشد

دختر برادر آینده عزیزم...

هنوز نیومدی و من تازه فهمیدم تو قراره بیای....

منو ببخش اینو میگم ولی هیچ خوشحال نیستم که تو قراره بیای...

دختر داشتن لیاقت میخواد که خاندان ما نداره

امیدوارم خیلی زود قوی بشی  در برابر منطق بزرگترهات....

بس که سوظن و بدگمانی وجود داره.....دلم میخواد.....

بدترین کاری که یه دختر جوان می تونه انجام بده چیه؟

من میخوام اونو انجام بدم....

آخرین حقوق باسلام

امروز آخرین حقوق باسلام رو دریافت کردم....

«باسلام»برای همیشه دوستت دارم ...چون سفره خیلی‌ها بواسطه تو کمی بزرگتر شده....

«باسلام»برات آرزوی موفقیت می کنم...و امیدوارم صرفا کسایی بیان باهات کار کنند که واقعا ارزش تو رو می فهمن...

«باسلام»برای همیشه خدانگهدار....

دلم برات تنگ میشه..

سالگرد ازدواج دو نور....سالگرد ازدواج خیلی از زوج‌ها ،....یکیش داداش من....

امروز رفته بودیم خونه شون ....که تبریک بگیم....چقدر داداش خوشحال شده بود...