نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

دنیا را بد ساختند...

دنیا را بد ساختند

کسی را که تو دوست داری، دوستت ندارد

کسی که تو رادوست دارد،تو دوستش نداری

اما کسی که تو او را دوست داری و هم او دوستت دارد

به رسم و آیین  زندگانی به هم نمی رسند...

و این رنج است

زندگی یعنی این...

آخرین روز فروردین هم داره می گذره....

دلم برای فروردین ماه تنگ خواهد شد...

نمیدونم فرصت تجربه فروردین دیگری رو دارم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فروردین خیلی قشنگه...

نفرین ..

آرزو نمی کنم برگردی

آرزو می کنم عاشق کسی بشی که اصلا دوستت نداره...

امنیت

چند روز پیش کنار یکی از میدونهای اصلی  پلیس هایی رو دیدم که به حجاب یه خانومی گیر داده بود...

چند روز پیش توی پارک مرد جوانی رو دیدم که کمین کرده بود برای شکار دخترای جوانی که برای هوا خوری میامدن پارک...

کدوم اینا آسیب بیشتری به جامعه وارد می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

کدوم اینا خطرات بیشتری داره؟

من بعدازین دیگه هیچ احساس امنیتی نمی کنم که با خیال راحت حتی توی روز روشن و حتی وسط هفته توی پارک برای خودم قدم بزنم...

حالا بازم همواره همواره به شال و روسری بانوان گیر بدن.

اعتماد

درد دلهایت را به دیگران نگو....یاد می گیرند چطور دلت را به درد آورند....

هیسسسسسس...

امروزصبح هم با قطار برگشتم...واگن امروز جزو ساکت ترین واگن هایی بود که تا حالا تجربه کرده بودم...سااااااکت و عالی برای خواب...

اسانسور خوابگاه

فکر می کنم تجربه ای که تو آسانسورهای خوابگاه دارم هیچ جای دیگه ای نمی تونم داشته باشم.آسانسور خوابگاه تنها آسانسوری هست که یه خانوم بدون حجاب هم می تونه توش راحت رفت و آمد کنه... با لباس راحتی خونگی توی اسانسور..هیچ جایی نمیشه اینطور بود...

خودکشی هم توی این دوره زمونه جواب نمیده

اولین خبری که توی سال جدید شنیدم بهبودی اون مریضی هست که خودکشی کرده بود...خیلی خوشحال شدم ...دلم میخواد باهاش حرف بزنم ببینم نگاهش به زندگی چقدر عوض شده...