نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

جو مسموم سازمانی..

وقتی زیراب زدن نقل صحبت باشه توی جایی مثل کلینیک....

عجیبه...دندونپزشکها هم تحصیلات دارند هم پول.....

سه ماه تحمل کردم

سه ماهه که صبر کردم.دیگه نمی تونم.کلافه م...

خودتو اذیت نکن

انسانها همه شون آدم هستند.پس از هیچکس انتظار نداشته باش.

هیچکس قدرتمند نیست همه حرف هستند و بسسسسس.

امنیت میخوام

خدایا اول و آخر تویی.

کمکم کن...

اول و آخر زندگیم رو‌به تو میسپارم

من و خدا و پانسیون

پخت ناهار و دیدن فیلم دو کار مفید امروز جمعه...

پانسیون عجیب تنهاترم کرده...دخترا همه دوست .....دارند...


من و ملی شبیه همیم

ملی و هزار راه نرفته....

چقد شبیه من 

خاک....

کرامت انسانها نخستین درسی که من در شغل قبلیم یاد گرفتم ولی اینجا صفره...

یه عده روانی دور هم جمع شدن کلینیک زدن...

جز پول هیچی نمیفهمند....

دلم پر از غره

مدیریت منابع انسانی تو کلینیک صفره....

واقعا برات متاسفم که ابتدایی ترین مسایل مدیریتی رو‌هم نمیدونی....

من هدفم بلندمدته وگرنه یه لحظه م دیگه تحملت نمی کردم.

حالم ازت بهم میخوره...لیاقت ادمای شبیه خودتن...نه من

دندانپزشکی اطفال سخته.....

امروز خوب بود.قسمت اطفال،بچه ای که وسواس قورت دادن داشت....

امن....

وقتی فقط در آغوش ساکت همراه با سکوت قرار بگیری...

گاهی نگاه کن و سکوت کن

گاهی بعضی وقتا بعضیا فقط میخوان شنیده بشن...همین و بس

امنیت ...

کجا امن هست؟

مترو و هزاران داستان....

سوراخ کردن گوش در مترو بدون هیچ دستگاه و بدون درد

دنیا بچه ها عجیب زلاله...

پسر بچه ای که با کلاه نیروی گارد عکس یادگاری انداخت....

من و کلینیک

آخرش چی میشه...

حس سنگین غریب

ریل مترو هر لحظه منو می کشونه سمت خودش....

شاهد بلا شک خداست....

خدایا تو دیدی که من چقدرزجر کشیدم توی کلینیک....

مهر پدر..

گفت:توی دنیا هیچی مهمتر از اولاد نیست...من نمیتونم به دخترام نه بگم.....

من فقط نگاهش می کردم.

خدایا تو مهربانتر از هر پدری هستی...

معجزه لبخند

لبخندمعجزه میکنه...

امروز بهترین روز کاریم بود

لبخندم

برای اولین بار لبخندم در محل کار مهم جلوه داده شد...