نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

تلف شدن نوزادان یوز ...خب چرا؟

برای تحقق یک پروژه معمولا همه بخش ها و قسمتها باید بررسی بشه تا به هدف برسیم.

وقتی با هدف تداوم نسل و پیشگیری از منقرض شدن یک گونه جانوری مثل یوز ایرانی برنامه ریزی میشده، یادش نبوده که توله های متولد شده نیاز به غذا دارند و بعد از تولد و مصرف شیر نامرغوب فهمیدند مواد اولیه پروژه وجود نداشته؟؟؟؟؟؟

نمیشد بررسی کرد و با احتیاط بیشتری به موضوع مراقبت و بزرگ کردن توله ها اصلا قبل این پروژه فکر کرد؟

جدا از همه هزینه ها و....که صرف شده...اون مادر متوجه مرگ نوزادانش میشه قطعا و اذیت میشه...

روحت شاد آقای فاطمی نیا...

روحت شاد، روحانی ملایم مهربان.....

هر وقت چهره شون رو می‌دیدم آرامش می گرفتم....

فساد اقتصادی با وسعت زیاد

اخبار ۲۰:۳۰رو  هر شب که نگاه می کنم در طول یک هفته امکان نداره کالای قاچاق و ...کشف و ضبط نشده باشه.....

این است فساد اقتصادی....

روز معلم

امروز روز معلم...

معمولا برای همه شون در ذهنم دعا می کنم...

خدا بهشون خیر برسونه..

از اونی هم که بهم بدی کرد گذشتم...

به مناسبت روز روانشناس

وقتی برمی‌گردم به گذشته نگاه می کنم متوجه میشم که مطمئنا، اگر واحد مشاوره دانشگاه نبود من تا الان یا دیگه وجود نداشتم یا انگل جامعه شده بودم....

به اندازه ناامنی که در زندگیم حس می کردم روانشناسم بهت امنیت داد...از حمایت کرد...

آقای پیروی و خانم کدخدایی خدا براتون جبران کنه...


حرف دل در شب قدر

بعد از دعا برای آمرزش گناهان بیشترین دعام، دعای خیر برای عزیزان و دوستانم دارم....و آرزو عاقبت بخیر ی برای همه....و خودم.....

عاقبت بخیر ته همه آرزوهاست...

یعنی اینکه آخر قصه زندگیمون و امورمون و انتخابها و تقدیرمون به خیر ختم بشه...

در ضمن شب قدر از همه کسانی که در طول زندگیم در حقم بدی کردند می‌گذرم.....به امید اینکه صاحبان حق بر گردنم، هم از من بگذرند.....


شب تعیین سرنوشت

شب قدر....

شب تعیین سرنوشت....

هم ترس و اضطراب داره هم امید.....