نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

دختر خانواده یه پا مرده واسه خودش....حتی باباشم نفهمید اینو

من دختر خانواده هستم....نه فرزند خانواده...

تو داداش چطور می تونی اینقدر راحت از پول خونه واسه خرید وسایل استفاده کنی در حالیکه وضع ما رو داری میبینی....

حالم از همه تون بهم میخوره.....

خدا رو شکر اینقدر عرضه داشتم که دستم توی جیب خودم باشه و هیچوقت بیکار نذاشتم خودمو....

خدایا به دادم برس یا رب

خدایا با همه وجودم حس می کنم هیچکسی جز تو رو ندارم....تو خودت بهتر از هر کسی میدونی چطور دارن بهم فشار میارن.....

خدایا ازت یه خواهش دارم:دیگه به خاندان من هیچ دختری عطا نکن....‌در خاندان من ، دختر موجودی ست اضافی که آینده ش فقط به ازدواج بند هست......به هیچ کس در خاندان من دختر عنایت نفرما.....تو داری می بینی روزگارمون رو...