نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

و آنگاه که انسان زمینی تر شد....

من دانشی ندارم ولی فکر می کنم انسان یه بار توی بهشت از تناول گندم و سیب و‌‌‌...زمینی شد و یه بار با عدم پذیرش حکومت علی (ع) زمینی تر شد....

کرونا اومد تا ....

شهر بوی بهار میده ولی ادمهاش نه.....توی هر کوچه و خیابون یه پارچه سیاه می بینی.....

کرونا اومد تا خیلی چیزها رو یادمون بیاره.....اینکه چه چیزهایی داشتیم و قدر نتونستیم....مثل فرصت دست دادن،فرصت ابراز محبت صمیمانه،فرصت دیدار ولی....

سالهای پیش این روزها بازار خرید عید خیلی شلوغ بود و همین نشان از هیاهوی شب عید و ذوق مردم رو داشت ولی امسال هیچی....

کرونا اومد تا قدر داشته های اطراف مون رو داشته باشیم....

یه خبر خوب واسه خودم

من و کار و کمک به مردم....

الهی شکر....

دو سه روز پیش اولین حقوق در شرکت و بالاترین حقوق در این همه سال رو دریافت کردم....به لطف خدا

پوست دستم خشک شده

پوست دستان عزیزم طاقت بیارید......مجبورم هی بشورمتون.......کمی بیشتر طاقت بیارید

کرونا و بهار

هوا بوی بهار رو میده و هنوز خبری از بهاری شدن دل مردم نیست.......

کرونا و زندگی ....

این روزها......با اضطراب داریم عبور می کنیم از مسیر زندگی.....

به خوبی حس می کنیم که فقط خدا قدرت داره کمکمون کنه.....

دستهام از شدت شستن داره پوست میندازه...

داریم سعی می کنیم با عسل و آبلیمو و .....سیستم ایمنی مون رو قوی کنیم......

خدایا به داد برس