نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

آبی


اینقد دوست دارم محیط دلم مثل این نمای وبلاگم قشنگ باشه...

آسمون دل آبی و یه محیط آرام و با صفا...

خدایا کمکم کن تغییر کنم

نمیدونم

شاید از مهرماه اوضاع زندگیم عوض شه. و یه کمی راحت تر بتونم ادامه بدم.

اینقد خسته م که نمی تونم درین مورد شاد باشم و به خودم تبریک بگم که بالاخره تلاشهام داره نتیجه میده. البته امیدوارم بشه  اون اتفاق بیفته.

خوشحالم

این روزا در کنار خانواده بودن حس خوبی بهم  میده. نمیدونم دلیلش چیه. شاید این باشه که توی بیمارستان کار میکنم و هر روز دارم می بینم که خانواده چه ثروت بزرگی هست.

خدایا شکرت به خاطر همه نعمتهات.

خدایا دوستت دارم...


رحمت ....


خدا دقیقا خودش واسه اینکه ما بتونیم کمی کمی بندگیشو به جا بیاریم خودش کمکمون می کنه.اینکه توی این گرمای هوا ، توی این روزهای بلند بتونیم روزه بگیریم بدون اینکه از حال بریم و فشارمون بیفته ، این خودش دقیقا لطف خداوند رو می رسونه..

آخرین پنجشنبه مهمانی...


امروز اخرین پنج شنبه ماه رمضان هست.

اینکه بعدازین دوباره روزها برمیگرده با حالت اول

اینکه دیگه از اون حال خوبی که با زبون روزه داریم خبری نیست....

و اینکه هیچ کس نمی دونه رمضان دیگه ای رو تجربه خواهیم کرد یا نه.....