نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

تنهام نذار...

خدایا کمکم کن . نذار سقوط کنم...خدایا تو شاهدی بر آنچه که هستم...

تنهام نذار

باز هم داستان ازدواج نا موفق

مریم جان ! ناراحت شدم ازینکه شنیدم توی ازدواجت موفق نبودی...متاسفم...

شروع دوباره

سلام به خودم

خودم و خودم و خودم خواهم ساخت ...

شروع دوباره...

خودم از خودم ممنونم

برای تشکر از خودم چیکار کنم؟

تشکر واسه اینکه بالاخره تونستم با صبر و تحمل کارامو انجام بدم

مخصوصا اتمام کار پایان نامه.

نمیدونم چیکار کنم واسه تشکر از خودم

حس خوب

امروز پایان نامه رو تحویل دادم...خدایا شکرت....خدایا تو در بدترین لحظات  هوای منو داشتی خدایا شکرت....

مشغله های زندگی حواس نمی زارند

کارت بانکیم دیروز گم شد.

هیچی هم پول نقد همراه ندارم...

اینم از آثار مشغله های زندگی خاک بر سری...

چکار کنم بلد نیستم

یه نفر لطفا قبول کنه فایل منو صفحه بندی کنه از صبح درگیرم مغز درد گرفتم دیگه

من می خوام

اعصاب ندارم

من می خوام برم شمال

 می خوام برم امامزاده

من می خوام هر جایی که دلم میخواد

من می خوام هر کاری که دلم می خواد انجام بدم

به من چه که بعضیا خسر الدنیا می شن


مسئولیت نمیخوام

دلم نمیخواد در قبال هیچ کس دیگه ای احساس مسئولیت بکنم. میخوام فقط مسئول خودم باشم.

حتی در قبال تنها خواهرم دلم نمیخواد مسئول باشم.

خود گرفتار درد خودم هستم بسمه.


امشب من و خدا و تنهایی و وحشت...

اینکه امشب چقدر وحشتناک گذشت بماند

هیچ کس نبود که کمکم کنه جز خالق

مامان من فرشته نیست

تازه متوجه شدم مامان از دلسوزی و احساس مسئولیت من داشته سو استفاده می کرده

تازه متوجه شدم خیلی بد جنسی های مامان به خاطر ذاتش هم بوده....

متاسفم برای خودم

احوالپرسی تند

تو بیمارستان وقتی تلفنی با بعضی مریضا حرف میزنیم اینقد تند احوالپرسی می کنن که تابلو هست که خودش هم نمی فهمه چی میگه. اینش به کنار . اینکه اخرش میگن سلام برسون می مونم به کی سلام برسونم؟؟؟؟؟؟؟

به رئیس بیمارستان؟


خدایا صبر بده

اگه امروز بتونم جلو خودمو بگیرم از سختی کار رد خواهم شد....

اگه امروز بتونم تحمل کنم


توجه می خوام

نرفتم به سختی جلوش وایستادم و نرفتم

و الان توجه می خوام

زوووود باش

توجه بهم بده...

زود

زود تند سریع

جایزه می خوام...زود باش ناجی زود باش زود باش زود باش

زووووووود

می تونی بفهمی به چه موقعیت خوبی نه گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زووود























































































اه

کوفت و مرض و درد و زهر مار و لعنتی و کوفت مرض و .....

میخواد بدت بیاد یا خوشت بیاد. به من چه

اخر این هفته ....برنامه سفر

یا بیا یا میرم


چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو خودت هم میدونی که تا حالا با چندین نفر دیگه هم بودی

پس چرا منت خراب شدن وضعیتت رو به من میذاری؟

چرا فکر می کنی فقط من باعث شدم؟

چرا به من منت میدی؟

منت رو باید به استخاره هات بدی که من رو هم گول زد

چرا فکر می کنی اگه سمنان برم دچار خسران میشی؟

چرا فکر می کنی که خیلی متفاوت از بقیه بودی؟

چرا فکر می کنی که خودت مشکل نداری؟

چرا چشم وگوشت هر چی که دلش بخواد رو می بینه و می شنوه و بقیه رو هیچ؟

بی خیال بابا

برو تا بیشتر ازین خسران دنیا و اخرت نداشته باشی....برو

تصمیم درست اینه که برای فراموش کردنش باید خودمو توی موقعیت جدید قرار بدم.

اونم هم بهتره بره پی رندگیش تا بیشتر ازین در دنیا و  اخرت دچار خسران نشه...

سمنان لااقل ساعاتی آرامش رو تجربه خواهم کرد...