نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

دسته گل یعنی محبت

وقتی توی مسیر یه نفر رو با دسته گل می بینم حس خوبی پیدا می کنم. یا اینو از یه شخص عزیزی گرفته یا داره به یه شخص عزیز می بره که بده. هرچی که هست دسته گل پیام محبت رو همراه داره.

خداحافظ تیرماه گرم

امروز اخرین روز تیرماه ...به سرعت ولی گرم گذشت...


روزی که با حال بد گذشت...

جمعه ای که افتضاح گذشت..تمام روز سردرد که هنوز هم ادامه داره...دنیا رو سیاه می بینم...

خواهشا بد قولی نکنید...

وقتی استاد قول میده ولی نمیاد....چقدر این حرکت رو اعصابه....متاسفم برای اخلاق استادی جناب دکتر....

برای سونو آب فراوان بخورید ولی نه در حدی که دکتر نتونه سونو کنه و مجبور به تخلیه مثانه بشی تا انجام بده...

امان از سونوگرافی با مثانه پر که چه فشاری باید تحمل کرد....مخصوصا زمانی که اینقدر پر باشه که دکتر نتونه سونو رو انجام بده....و مجبور به تخلیه بشی...حیف اون همه تحمل....:)

بعضیا چقد غریبن...

مسجد جلوی خوابگاه همیشه مراسم ختم یه مرحومی توش برگزار میشه که اکثر مواقع از دسته گل و پرچم سیاه و پلاکارد حسابی شلوغ میشه.

دیروز مراسم مرحومی بود که هیچ پلاکارد تسلیتی نداشت. هیچی...نمیدونم یعنی هیچ بازمانده ای نداشته که از طریق پلاکارد بهش تسلیت بگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به هر حال روحش شاد...

امن یجیب لازمم حسابی..

از دیروز توی شوکم...

خدا کمکم کنه فقط و فقط

خوب گوش دادن هنره

خیلی وقتا خوب شنیدن نصف مشکلات رو حل می کنه...

کاش رئیس منم خوب می شنید...

وایسا...

وایسا

باید جواب قلبی که عاشق کردی رو بدی

وایسا

 هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگی

وایسا

باید تموم خاطره هامو به من پس بدی

وایسا

نمیتونی هر وقت اینجوری به سرت زد بری

وایسا

تو هم باید مثل خودم دیونه شی بعد بری

وایسا

تو هم باید هر وقت این بلا سرت اومد بری

بی تو من دق می کنم

نرو

بری هق هق می کنم

نرو

نذار اینجور تموم بشه

تو رو عاشق می کنم نرو

با تو من خاطره دارم

صبر کن

بی تو من بی کس و کارم

صبر کن

اگه تو کم بشی از تو دنیا

کاری با دنیا ندارم

صبر کن

 

خواننده "علی عبدالمالکی"



ردپات هنوز هست

چرا رفتی؟ تو که می دونستی وضعیتم چطوره؟؟؟؟؟

سلامتی کیلو چند؟

چه آمریکا باشی چه ایران...چه نابغه باشی چه یه آدم بی سواد...سرطان و بیماری در کمینت هست..

پس بخاطر تمام لحظاتی که سلامت هستی شکر گزار باش..

تعلیق تلگرام موبایل

وقتی تلگرام روی گوشیت نداشته باشی کلا هیچ استفاده ای از موبایلت نخواهی داشت...

آدمای تنها کجا میرن؟

شازده کوچولو پرسید:
آدمایی که تنهان کجا میرن؟؟؟
روباه گفت:
تو خودشون :)

شفاف باشیم لطفا

-.. وقت دارید چند دقیقه وقتتون رو بگیرم؟

-نه وقت ندارم...

پاسخ کوتاه و شفاف یعنی همین. مفید و مختصر


پدر شدن لذت بخشه؟

یکی از صحنه های جالب ، دیدن مردی که نوزاد تازه متولد شده ش توی بغلش و در حال صحبت باهاش ، داشت کارهای اداری انجام می داد...

تنش های محل کار

و آن گاه که همه انسانها با هم یکی باشند در محل کار..

حال بهم زن

خدا عجب حالی داد توی این گرمای تابستون

امروز با صدای بارون بیدار شدم...

امروز هوا عالیه...


آموزش کنار تربیت لازمه

نمیدونم آیا آموزش و آگاهی به ستایش و آتنا می تونست کمک کنه؟

بعد یک ماه

امروز تائید شد...

میدونی چقدر عزیزی؟

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ که ﺑﺪﺍﻧﯽ چقدﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻬﻢ ﻭ ﻋﺰﯾﺰ ﻫﺴﺘﯽ؟

کاﻓﯿﺴﺖ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﺳﺮﺍﻏﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﮕﯿﺮﯼ!
ﻧﻪ ﺍﯾﻦ که ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻟﻮﺱ کنی؛ ﻧﻪ ﻫﺮﮔﺰ...
ﻓﻘﻂ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﯼ ﺳﺮﺍﻍ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﺯ ﺣﺎﻝ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ کن.

ﺩﺭ ﺍین صورت ﯾﺎ ﺩﻟﺘﻨﮕﺖ می شوند ﻭ ﯾﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ می‌کنند!

ﺍﮔﺮ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﻭ ﻧﮕﺮﺍﻧﺖ ﺷﺪﻧﺪ ﻗﺪﺭﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻥ ﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻗﯿﻤﺘﯽ که ﺷﺪﻩ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ کنار ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ...

ﻭ ﺍﮔﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ کرﺩﻧﺪ، به رﺍﺣﺘﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺸﺎﻥ کن!

ﻫﻤﯿﺸﻪ "ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ" ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ، ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻋﻘﻞ ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﻧﯿﺴﺖ...

زیاد از حد دورِ آدم های قدرنشناس و اشتباهیِ زندگیتان پروانه وار نچرخید!

دکتر الهی قمشه ای