نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

دیشب جزو بهترین شب‌های عمرم بود

نامزدیت مبارک داداشم....

الهی خوشبخت شی....

خونه دیگه همدل ندارم

تنها کسی که در خانواده شاید کمی درکم می کرد به زودی می‌ره پی زندگیش....

و آرزوهای خواهرانه من دیگه برآورده نخواهد شد....


دامادیت مبارک داداشم

برادر دوم هم متاهل شد....دوشنبه مراسم بله برونشه..

الهی که خوشبخت شه

و ناگهان سینوزیت...

سینوزیت و روزه واجب.....

خیلی اذیت کننده ست....

ولی خدا کمک می کنه...

خدایا تنها تو رو دارم...راه درست رو نشونم بده

رفیق من ،تنهایی

امروز مومنه هم برگشت خونه شون...

چقدر دلم گرفت....

من و تنهایی و همچنان تهران.....

ابدا نباید قضاوت کنیم که میزبان خداست...

امروز چیزای جالبی دیدم...کسی که هیچوقت نماز نمی‌خواند امروز نمازشو دیدم....

طرف خودش روزه نمی گیره ولی افطاری می داد.....

طرف نماز نمی‌خونه ولی روزه می گیره...

نمی‌دونم چه حکمتی هست به ماه رحمت خدا که هر کسی یه جوری خودشو وصل می کنه....

قضاوت نکنیم که میزبان خداست و رحمتش واسعه ست.....

باغ گیاه شناسی

شنبه ۲۴اردیبهشت باغ گیاه شناسی عالی بود.....

اگرچه بعدش به سرماخوردگی شدید منتهی شد.....

خدایا شکرت بهمون چشم دادی تا نعمتهای قشنگت رو ببینیم...

چرا؟

دل آشوبم شدید....

از همون دیشب

خدا خیرت بده....

لتیان....دشت و دریاچه و سد....

جاده امامزاده داوود.....

طبیعت تحت هر شرایطی حال خوبی میده...


حرم تا حرم شب نیمه شعبان

پیاده روی بلوار پیامبر اعظم شب نیمه شعبان......

حس خوبی بود....کاش اثرگذار باشه

هدیه من بهش

امشب براش دعا کردم....اسمشو آوردم...

انشالله مستجاب بشه در حقش...