نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

خداحافظی برای همیشه

کاش ای تنها امید زندگی می توانستم فراموشت کنم....

دارم فراموشت می کنم

برو پی زندگیت ناجی....

برای همیشه....

دارم فراموشت می کنم...

دیگه برنگرد....

یادگیری زبان

انسانهایی که بیش از یک زبان بلد هستند،زندگی کیفی تری هم دارند

ادامه انسان موفق

اگر یک ساعت در روز کتاب بخونی،در یک سال میشه تقریبا ۵۰تا کتاب و معادل یک مدرک کارشناسی...

راه موفقیت

محور مطالعات:روانشناسی، مربوط به کار و تخصص،رمان های معروف...

ده برابر شدن مطالعه.دو سه برابر شدن درامد،دو برابر شدن ورزش....

انسان موفق...

سوالات قشنگ ،با چگونه شروع میشن.سوالات ناجور و بیهوده با چرا.

انسان ،ماشین تبدیل فکر به عمل هست.به هر چی فکر کنی و هر چی رو بخوای بهش میرسی....

انسان موفق مسول موفقیت ها و شکست هاش هست.

سه چیز نجات بخش در زندگی:کتاب،ورزش،تعیین هدف.

ارتباط با دوستان هم خوبه.


بالاخره عوارض رو شد...

اون غذا نخوردنهای شبهای پایان نامه الان خودشون رو نشون دادند...سرگیجه و سردردهای شدید......

خسته شدم از انتظار دیدار...

برای همیشه از زندگیت آمدم بیرون.تنهاتر از قبل ادامه زندگی خواهم داشت.

تنهاتر از تنها.....

خسته شدم از بودن های دورت از نبودن های نزدیکت.

برو برای همیشه پی زندگی خودت.

ته دلم قرصه

ته دلم قرصه به آقاجواد....

دلم سفر شیراز میخواد....حالا چیکار کنم؟

من میخوام شیراز برم.....امروز توصیفاتی ازش شنیدم که دلش به شدت خواست اونجا برم...

آخرین روز تعطیلات

تعطیلات تمام شد....تهش خوب بود...

همه تون برید پی زندگیتون

آهای همه کسایی که دارید تحملم میکنید برید پی زندگیتون......

چسبید

سیزده بدر در حیاط خونه...چای زغالی با سوخت پوست گردو....

بیشتر از زندگی به مرگ فکر می کنم...

بیشتر ازین که منتظر خوشی ها باشم منتظر تموم شدن زندگی ام....

دلم پره.....

وقتی بعد از شش سال درس خوندن،همچنان مجرد باشی و این بشه منننتی روی سرت که تو تو شهر.....عرضه نداشتی یه نفرو واسه خودت پیدا کنی......

این است خانواده...

یاد بگیر تنهاییت رو فقط با خودت تقسیم کنی...

باید عادت کنم که تنهاییم رو فقط با خودم تقسیم کنم..منتظر کی هستی که بیاد باهات شریک تنهاییت بشه؟؟؟؟هیچکسی نیست..ً

عدم موفقیت تو ربطی به موفقیت من نداره...

وقتی موفقیت های تو مننتی میشه رو سرت به عنوان عامل شکست یا عدم موفقیت دیگران....


خوابمو گم کردم..

خوابم کجایی؟دقیقا کجایی؟

خونه ی پر از دعوا

زندگیی که همش به دعوا گذشت.....

دلم میخواد از خونه فرار کنم

دلم میخواد از خونه فرار کنم....

فقط چند روز اول عید آروم بود بعدش کلا دعوا...

حالم داره بهم میخوره از زندگی...

ازین خونه....

چه خواهد شد خدایا...؟

روز پدر هم رسید

روز پدر به همه پدرها مبارک....سایه شون مستدام..

روح پدرهای فقید هم همواره قرین رحمت الهی

روز تو هم مبارک ناجی...