نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

حمایت خانواده....نقش کلیدی در موفقیت بچه ها داره

سمیه در سن ۲۱سالگی داره چه پیشرفتی می کنه...

و من در سن ۲۱,سالگی داشتم دنبال کمک هزینه دانشگاه اینور اونور رو می انداختم...

سمیه الان شاید نفهمه که حمایت‌های من تا کجاها باهاش بود....

عید غدیر امسال چقدر شلوغ بود

عید غدیر امسال، رفتم حرم و بعدش خیابون چهارمردان....

چقدر شلوغ و با صفا بود...

توی هوای گرم شربتهای پذیرایی عید، چقدر می چسبید...

خدا از همه شون قبول کنه

فقط نامت...در عمل شرمنده م

الحمدلله که شیعه امیرالمومنین شدم

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده

روز غرفه امسال باز هم خونه بودم و کنار کارم دعا رو خوندم.

حس می کنم نغمه عاشقی امام حسین با خدا از دعای غرفه ش شروع شد....این عاشقی ادامه پیدا کرد تا یک ماه بعدش....روز عاشورا....


دلم آرامش خدایی میخواد....

بدجور گم شدم....

خدایا پیدام، کن....

خدا حواسش هست از گرما جانمون رو از دست ندیم...

بهار در تابستان در قم...

تقریبا یک هفته پیش بود که هوای قم ناگهان خنک شد...طوری که نه تنها کولر روشن نمی کردیم بلکه شبها پتو مینداختیم....