نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

حالم بده

امشب چقدر حالم بده.....

باز هم .....تو.شرکت باز هم ناراحت شدم

بی خیال...

دلم نمیخواد متنفر باشم ازش .....تنفر روح‌ رو کوچک می کنه...

تنفر خشم حسادت مانع هست...بی خیال...

به حق مولود دیشب و امشب و کلا ماه شعبان لطفا خدایا ....لطفا کمک کن .....

لبیک یا حسین

در توبه بازه؟

لبیک یا حسین....

دوباره شروع کنم....دوباره شروع می کنم لبیک یا حسین...به امید خدا و کشتی نجات

حس خواهر شوهریم گل کرده خفن

زن داداش پرستاره و باباش اون اوایل کرونا گرفت....

همچنان رفت و آمدها ادامه داره انگار نه انگار که پدر مادر من مستعد این بیماری اند......

یعنی درین حد زن ذلیل؟؟؟؟؟حالم از جفتشون بهم میخوره....

ساعت ۱۲شب گم شد

امشب ساعت ۱۲نداشتیم...تا بخواد بشه ۱۲ افتاد به ۱ بامداد...