نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

یه دنیا فحش به ناجی...

دلم برات تنگ شده

می فهمی؟؟؟؟؟؟؟؟

نه نمی فهمی....

نفهمیدی و نخواهی فهمید

بی شعور کثافت آشغال عوضی زهرماری و کوفت و لعنتی و......

تا خدا هست زندگی باید کرد

تا خدا زنده هست امید وجود داره...

کاش...

کاش ای تنها امید زندگی می توانستم فراموشت کنم


خانم دکتر حکیم زاده

خانم دکتر حکیم زاده

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش.

دوستت دارم. برای من همیشه الگو بودی....

افتخار می کنم که باهاتون کار کردم.

رو خواست خدا اما و اگر نیاریم

خدایا از ته دلم میگم هر چی که تو صلاح بدونی...

زمان مسافرت و نوع وسیله سفر خیلی مهمه

والدین عزیزی که نوزاد و بچه زیر ده سال دارید خواهشا کله سحر با قطار مسافرت نکنید....هم بچه اذیت میشه هم مسافرا...

جهالت جا و مکان نمیشناسه

وقتی خونه جاییه که همه چی رو دور باطل داره میچرخه که جهالت به نوع خاصی توش موج می زنه....

از اینکه موثر هستم راضی ام ولی با جهالت بی انتها نمیتونم کنار بیام.


حس تلخ اضافه بودن

وقتی مامانت تو روت نگاه می کنه بغض می کنه و میگه زندگی و آینده تو برای من شده یه غصه. حسی که من پیدا می کنم حس مزاحم بودنه. مزاحم آرامش مادرم...

نمیدونم برای چی باید به دنیا میومدم وقتی والدینم توانایی تحمل ما رو نداشتند...


بی خیال همه

به هیچ کس بدبین نباش..از هیچ کس انتظار نداشته باش

همه چیزی بیش از انسان نیستند....

انسان و هزاران محدودیت و هزاران جهل و هزاران نقص

بی خیال همه شون

برای هزارمین بار برام ثابت شد که ....

خدایا برای بار هزارم متوجه شدم که هیچ کسی جز تو رو ندارم...

هیچ کسی

خوش گذشتن یعنی دعوا نبودن یعنی جو خونه آروم بودن

دیروز خوش گذشت. چرا؟

چون دعوا نبود. چون خونه آروم بود...

امروز چند نفر ازم پرسیدن گردو کیلو چند خریدی؟

یک کیلو گردوی با پوست دست یه دختری که مشخصه دانشجو هست خیلی تابلوه؟؟؟؟؟؟

برادر

تو اون ور شهر و من این ور شهر...و تو از حال من بی خبری....که چگونه م

باش برای خودت...ببند چشمهات رو و فکر کن که هیچی نیست...

فکر کن امن و امانه

برادر

تنهایی و یک عمر ...

من تنهام ....تا آخر عمر...

وحشتناکترین روز تابستان96

امروز از وحشتناکترین روزهای زندگی من بود....

ناجی بدونه اگه اگه اون کثافت بیاد دنبالم زنده م نمیزاره..گفتند که حتما سراغم میاد ولی نباید بترسم...

امروز رفته بودم شهادت بدم به کثافت بودن یه نفر...


سیکل معیوب زندگی من

امثال من آدمهای تنهایی هستیم و آثار ضعف های خانواده مون تا آخر عمر روی زندگیمون اثر داره..توی هر مرحله یه مدل...

کاش تموم شه این زندگی نکبتی....


بالاخره اتفاق افتاد..

محروم از تحصیل .... فقط به خاطر پنج صدم...


کاش ناجی

کاش ناجی میدونست...کاش می فهمید...کاش بود الان

کار اداری سرسام آوره

امان از کار اداری که الکی بخواد طول بکشه...

قرار بود دیگه ارباب رجوع یک ساعت هم معطل نشه...

چند روز پیش توی اخبار شنیدم...گویا

تناسب

عرفه و قربان ....امام حسین و قربانی...

چقد به هم میان...