نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

العجایب

وقتی پدر می‌ره تغییر جنسیت میده.....

واقعا دلت واسه بچه ت نسوخت؟

هفته شوم

پنجشنبه پیش خیلی ها بودند............

امنیت....

شبا که ما می‌خوابیم آقا پلیسه بیداره....

الهی ....کمکمون کن

الهی عظم البلائ

لیاقت نداشتم

گاهی برای شرکت در تشییع جنازه آنسانهای بزرگ هم باید لیاقت داشت باید لیاقت داشت....

گاهی درین حد هم لیاقت وجود نداره.....

بی تعارف.....لیاقت نداشتم.‌‌

از صبح آشوب بودم

از صبح دلم آشوب بود.....

امان...

کمی قرآن خوندم....هدیه به روحش و آرامش دل خودم...

خبر،سنگین بود...

امنیت اولین واژه ای که بعد از خبر شهادتش به ذهنم اومد......

تولدم مبارک

اولین بار که جشن تولد برام گرفتند و کادوی تولد بهم دادند خیلی برام جالب و البته غم انگیز بود که چرا به دنیا اومدم و چرا سالروز تولدم باید مهم باشه...؟

الان به جواب این سوال رسیدم که:جشن تولد بهانه ای ست برای اطرافیان که برایشان یادآوری شود اون فرد وجودش چقدر ارزشمند و عزیز هست که یه بار دیگه خدا رو شکر کنند از بودنش...

جشن تولد بهانه ای هست برای خود فرد که فکر کنه رسالتش درین دنیا چیه و اینکه خدا چقدر بهش نعمت داده بابت این زندگی و بشینه فکر کنه که زندگی یه موهبته با تمام سختی ها و تلخی هایی که داره.....

خدایا ازت ممنونم بخاطر تمام نعمت هایی که از اول خلقتم تا الان به من عطا کردی....

خدایا تو را شکر بخاطر تمام نعمت هایی که به من و عزیزانم عنایت کردی...

شب تولد

امشب داداش اسداله و خانومش کلی زحمت افتادن و برای تولدم غافلگیرم کردند...‌‌‌‌‌‌موقع فوت کردن شمع ها  بهترین آرزوم این بود که همه مون در کنار هم بهترین اتفاقات رو تجربه کنیم...من خوبی، خوشی، و خوشبختی رو در کنار عزیزانم و با عزیزانم میخوام....

ممنونم ازتون داداشم..