نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

خداحافظ مرداد گرم..سلام بر شهریور خنک

مرداد با تمام جوشش های سیاسی ش تمام شد...

شهریور اومد شهریوری که باید فقط بدوم..

سعی میکنم استرس نداشته باشم ولی نمی تونم قول بدم

حکمت خدا رو هیچ کس نمیدونه

اخرین تماس من امروز با خانومی بود که IVF انجام داده بود ولی متاسفانه بعد از یک ماه مجبور با عمل جراحی و ختم حاملگی شده بود. به شدت اوضاع روحیش بد بود و کلی حرف زد تا سبک شد...

من نمیدونم این بچه چی داره که هم از داشتنش آدما می نالند و هم از نداشتنش...

خدایا صبر عطا کن

بسم الله الرحمن الرحیم...

والعصر..

ان الانسان لفی خسرو...

الاالذین....


صبور باش مینا...صبور باش..

سریال شهرزاد و بوی تجارت

شهرزاد به خاطر فرهاد جواب منفی نداد بلکه برای اینکه سریال کش پیدا کنه جواب منفی داد...

چونه فعال زنونه


خانومهای محترم خواهشا کمی بیشتر تلاش کنیم که کم حرف بزنیم...خیلی چونه هامون فعاله...کلافه کننده ست. باور کنید...

بستنی با طعم پشه های سفید

توی این هوایی که پشه های سفید توش شناور هستند خوردن بستنی توی راه امکان نداره چون ممکنه یه عالمه پشه سفید بهش بچسبه...

مصداق حکومت طالبانی در کارخانه ی...

امروز اخبار رادیو رو دنبال می کردم...کارخانه ای که قوانینی داشت که شنونده رو یاد حکومت طالبان مینداخت...

بوی تعفن

امروز به نوعی علت اینکه میگن موقع عطسه جلوی دهان و بینی خودتون رو  بگیرید چی بود...آی اه حال بهم زن...

بعضیا نمیخوان حالشون رو بپرسید. زوره؟

از بعضیا حال و احوال می پرسی اونم از طریق تلگرام همون اول اول طوری جوابتو میدن که دیگه اصلا نخوای ادامه بدی و بیشتر احوالشون رو بپرسی

مثال:

- این طرف : سلام حالتون چطوره؟

-اون طرف:سلام عزیزم .خوبم ممنون .ان شا ا... همیشه سلامت و خوش باشید .لطف کردید .خوشحال شدم.

بهترین انتقام واگذار کردن به خدا هست


هر کسی هر جوری که اومد پریشانم کرد به هر بهانه ای ....  همه جوره فقط به خدا  واگذارش می کنم...هر کسی که پریشان حالم کرد....

خیلی خوبه که وسط حرف زدن نپریم

الان می فهمم که چرا میگن وسط حرف نپرید. مریضهایی که صبر می کنند من کامل صحبتم تموم شه و بعد شروع به حرف زدن می کنن خیلی خوب و منظم پیش میریم...


جیغ بنفش پشت تلفن

پشت تلفن داد نزنیم لدفن...

انجام وظیفه

نمیدونم چرا جوابمو نداد....یعنی ازم دلخوره؟

 به درک.

من وظیفه مو انجام دادم.

پوست خشک و وازلین

هیچی جای وازلین رو نمی گیره...حتی کرم وازلین هم مثل خودش خوب نیست...

به من چه

فدای سسسسسسسسرم

به درک

به جهندم سیاه...

 به هر چی که فکر الان توی سرم دارن رژه میرن

تجربه خوب جدید

این بار مسافرت کمی متفاوت بود. ساعت 2 رفتم خوابگاه و  وسایلمو جمع کردم و تقریبا یک ساعت زودتر رسیدم راه آهن. بعدشم سوار شدم شب رفتم حرم و ...

خونه هم خوب بود. آرامش  برقرار بود...

در کل خوب بود..

خوب بود

هفته ای  که بد نگذشت...یکشنبه مراجعه به بیمارستانها. دوشنبه سه شنبه چهارشنبه مراجعه به کتابخونه..

همیشه اون طور که ما می خوایم نمیشه..

دیروز رفته بودم با دوستی اتمام رابطه کنم. یعنی حرفهام رو بزنم و برگردم و تمام... ولی جور دیگه ای پیش رفت....


چقد بلا زیاد شده

چقد بلا زیاد شده...موضوعات اجتماعی مثل اتفاق آتنا و ستایش و نوزاد چند ماهه اخیر..داعش و مرگهای وحشتناک ...سرطان ...

چقد بلا زیاد شده...

چطور میشه با وجوداینا شاد زندگی کنیم..؟

خاطرات با هر بهانه می آیند

میدان هفت تیر. تقاطع قائم مقام و هفت تیر یادآور اولین دیدار...