نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

آیا دل به دل راه داره؟

اونایی که منو میشناسند لطفا و خواهشا التماس دعا.....

عیدی من از خدایم

بهترین دعای من:

خدایا همه مون رو ببخش و بیامرز و عاقبت بخیرمون کن.

این ماه رمضان کریم و این روزهای خوب روزه داری رو آخرین رمضان من و عزیزانم قرار نده.

طاعات قبول

عید فطر .....

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...

منتظر کرم و جود هستم

به کرم خدای کریم و جود امام جواد چشم دوختم.....

بلوار کشاورز و حس خوب

من و بلوار کشاورز دوباره همدم هم شدیم.

یک ماهه که دمساز هم شدیم...

همیشه حس خوبی بهش داشتم.

یا من رفیق لا رفیق له

خدایا هیچ کسی رو جز تو ندارم.....

همچنان منتظر معجزه ت هستم....

ارور بدن.....

دیشب داشتم می مردم گویا...

با نزدیک شدن به آخرای روزه بدن داره ارور میده

فرصت توبه

ما را طمع بخشش تو گنهکار کرده است....

خدایا کمکم کن توبه کنم....

یا کریم....

شب قدر دوم هم گذشت....

ما را طمع بخشش تو گنهکار کرده است.....

نمیدونم بخشیده شدم یا نه....

شب قدر

شب قدر ......شب قدر دونستن لحظات و فرصت دعا....

ای مردم !اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی به حال بیابان کنید....

موش برای خیلیا جذابه گویا

وقتی موش توی پانسیون مورد محبت قرار می گیره....

بی انگیزگی

وقتی دو هفته حال نداشته باشی غذا بپزی....

دلتنگم

دلم برای خوابگاهم تنگ شده.....

برای دوستام....

برای خوابگاهم....

و باز هم صبر

دل من آرام باش و باز هم صبوری کن دلم......

دلم صبر کن .....چاره ای جز صبر نیست...

صحنه عاطفی جالب

امروز شاید یکی از عاشقانه ترین صحنه ها رو دیدم...

زوجی که در طوفان راه میرفتند و آقا تلاش میکرد با دستشو جلو چشم همسرش نگهداره و نذاره گرد و غبار تو چشمش عزیزش بره

قاتلی به نام سرطان

سرطان جان یه قربانی دیگه رو هم گرفت.

سرطان یک کودک دیگر رو بی مادر کرد.....

من هرگز ندیدمت ولی به شدت از رفتنت ناراحت شدم....

برای شادی روحت تلاش کردم....

هرگز ندیدمت ولی برای بچه و خانواده ت آرزوی صبر داشتم....

ندیدمت ولی روحت شاد.....

از درد راحت شدی....

دیگه هرگز افطار جایی نخواهم موند

شب ساعت ۲۳:۳۰ مترو.....

خلوت و ترسناک....