نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

آتش سوزی در کمینه

از فردا باید دنبال خوابگاه بگردم.‌.

این خوابگاه به لحاظ امنیت از آتش سوزی هیچ امنیتی نداره...

آه ه ه ه

امروز به خوبی دلم شکست....

آقای......فقط واگذارت کردم به خدای حکیم.....ظلمی که در حقم کردی رو‌ نمی بخشم...به کدامین گناه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟۴۵۰هزار تومن جریمه........

خدایا میزاری اون دنیا بهت شکایت کنم؟؟؟

مادر سراسر نگرانی هست...

فرزند داخل در حال کشیدن دندان و مادر پشت در در حال خواندن قل هو الله...

لطفا ناگهانی تصمیم به کناره گیری از سمت تون نگیرید..

با رفتن یه دستیار،فشار کار روی همه پخش شده.....سخته....گناه ما چیه خب

روابط عاطفی گاهی به شدت ضربه میزنه

دستیاری که بخاطر مسایل عاطفی با دکترش،نتونست اوضاع رو درست کنه و استعفا داد...

تعلق سازمانی به مدیر امنیت میده

رفتی  خانونم روستا ولی کاش نمی رفتی....الان وقت رفتنت نبود...

و باز هم پناه بر خدا

استرس عارضه جسمی داد بالاخره...

خدایا ذکر تو آرامش بخش قلبهاست...

سکوت در مقابل توهین

به خاطر هدفم باید تحمل کنم.

فقط خوشحالم رییسم میدونه و حواسش هست...

اینم از سه روز تعطیلی

هتل آرین ....

باورم نمیشه یه همچین جایی تو شهرمون باشه...

یاد پارک جمشیدیه میندازتم.....

خدایا بغلم کن

دلم گرفته شدید....

خدایا تو هستی؟؟؟