نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

تنهایی

بعضی وقتا میشه که توی این دنیای خاکی هیچ کسی نیست که به فکرت باشه. نه ....خیلی بدبینانه گفتم...

هیچکسی نیست که بهت بگه که توی فکرته.

یه روزایی میشه که از هیچ اس ام اس یا زنگی خبری نیست. گاهی یه روز و گاهی سه روز...

چقد آدما درگیر زندگیشون شدن... حتی عزیزترین آدمای زندگیت...

یه جایی خوندم که میگن اگه میخوای تغییر کنی از خودت شروع کن. منم اگه دلم میخواد تنها نباشم باید از خودم شروع کنم ولی حتی وقتی اس ام اس میدم هم کسی جوابمو نمیده یا با بی حالی جوابمو میده...

اون موقع ست که می فهمم چقد زندگی ها پیچیده شده... اینکه حتی خودت باید خودتو  به تنهایی از تنهایی در بیاری.

« تنهایی » واژه ای که همیشه هست و همیشه احساس می شه و همه درکش می کنن..


نظرات 1 + ارسال نظر
مـیـنـای فــردوس شنبه 20 مهر 1392 ساعت 17:51

سلام.

من که جواب دادم. جواب ندادید که

سلام
حس کردم خیلی بی حالی. از پست هات هم همین برداشت رو کردم.
به هر حال ممنونم از اینکه جواب دادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد