نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

انرزی مثبت میخوام. کی داره؟


این روزا چقد اعصابم خرده . چقد حالم بده....

نه حوصله درس خوندن دارم نه حوصله تفریح کردن رو دارم.

خسته م ....

دنبال یه مخزن انرزی خیلی زیاد می گردم.

کی ؟ نمیدونم

چی؟ نمیدونم

شاید خدا ....

حس می کنم شدم یه مرده متحرک.

از دوست و رفیق هم هیچ خبری نیست. همه گرفتارن .مثل من. همه توی لاک  تنهایی شون رفتن مثل من...

حال ندارم برم سراغشون ازشون خبر بگیرم.


نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه معصومه یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 23:07

بت گفتم بیا شیراز. خب نمیای تا انرژی بدم بت. دوسی دوستت دارم. دوسی دوستت دارم.

سلام دوست من
انشاله میام
یه فرصت یه سه روزه پیدا کنم مرخصی میگیرم میام پیشت انشاله
منم دوستت دارم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد