نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

عرفه عزیز خدا...

فردا روز عرفه ست . ....

روزی که خدا درهای غفرانش رو به روی انسانها باز میکنه... و فرشته ها حس دل انسانها رو به آسمانها می برن.

فردا روزی هست که انسانها با دعای دلشون ، با حس قلبی شون اشرف مخلوق بودن خود رو به نمایش می ذارن...

فردا خدای مهربان منتظر انسانهاست...

خوش به حال اونایی که فردا مهمان عرفه خدا هستند...

من که احتمالا باید سر کار باشم پس :

التماس دعای فراوان...

نظرات 3 + ارسال نظر
مـیـنـای فــردوس شنبه 27 مهر 1392 ساعت 18:00

من بودم آ این دومیه!

فاطمه معصومه سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 09:32

منم دعا کنید.

چشم دوست من
توی راه برگشت به خونه سعی میکنم یادم بمونه امروز عرفه ست.
و دعا یادم نره.

[ بدون نام ] دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 12:36

منم که کلا فردا کلاس دارم.

منم التماس دعای فراوان...

ممنونم از نظرتون
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد