نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

دنیای بی وفا

وقتی منتظر اس ام اس دوستت هستی که باهم برید خونه و اون بهت اس نمیده تا زمانی که بره و برسه خونه و بگه ببخشید خواب بودم نتونستم جوابتو بدم چه حسی پیدا میکنی؟ 

وقتی دوستت متوجه نباشه که تو نگرانشی چه حسی داره؟ 

فکر کنم بهتره کلا دیدگاهمو نسبت به دوستانم عوض کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه معصومه دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 21:17

آخی عزیزم...بی خیال...

سلام دوست من
آره واقعا بی خیال ....

مـیـنـای فــردوس یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 22:05

این دقیقا جاییه که من تازگی‌ها بهش رسیدم. متأسفانه برای هر کسی نمیشه به قدر توانت معرفت خرج کنی. چون ناامیدت می‌کنه...

بی‌خیال رفیق. سرت سلامت

سلام
خیلی دردناکه ولی چاره ای نیست باید که بپذیریم که واقعا دوستی که همیشه درکت کنه خیلی کم پیدا میشه.
ممنونم از اینکه تنهام نذاشتی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد