نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

حس موثر بودن


گاهی خسته میشم که توی بیمارستان کار می کنم اونم صحبت با مریض....

چند وقت پیش یه  مریض مرد میانسالی  رو توی اورژانس دیدم که خیلی وضع روحی بدی داشت و خیلی نا امید بود. باید جراحی می شد ولی خیلی مایوس بود.حتی گریه می کرد.

وقتی باهاش حرف زدم سعی کردم بهش روحیه بدم و ... ازش قول گرفتم که به حرفهام توجه کنه و بهش قول دادم که به قول خودش تنهاش نذارم.

قبل از عمل که بخش منتقل شد رفتم دیدنش روحیه ش خیلی بهتر شده بود. تا اینکه عمل شد. سه بار پشت سر هم ... و امیدی هم بهش نبود. ولی خدا رو شکر اینقدر قوی بوده که حتی بعد از عمل به آی سی یو هم نیاز نداشته و مستقیم به بخش برگشته.

امروز رفتم دیدنش حالش خوب بود و روحیه خیلی قوی ای هم داشت ... کلی تشکر کرد ازینکه بهش روحیه دادم و باهاش حرف زدم....

خیلی خوشحال شدم که تونستم واسه یه نفر مفید باشم که حرفهام به دل یه نفر نشست و به لطف خدا به زندگی برگشت.

خدا رو هزار مرتبه شکر که این کار رو برای من قرار داد.

صحبت با مریض طاقت فرسا ولی شیرین هست.

خدایا همه مریض ها رو شفا عنایت کن.

خدایا دوستت دارم. خیلی بهم لطف داری..

ازت ممنونم.


نظرات 1 + ارسال نظر
معصومه عبداللهی پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 23:33

واسه ما هم مفیدی عزیزم. همین که هستی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد