نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

استراحت در خانه بعد از دفاع....همچنان کوفتم میشود

اومدم خونه ولی بازهم احساس نا امنی....

باز هم صحبت ازینکه اگه خونه‌ مونده بودم حتما تا الان ازدواج کرده بودم.حتما تا الان سر و سامون گرفته بودم.هیچکس تاییدم نمی کنه...هیچ کس نمیفهمه چه جهنمی درخونه داشتم و دارم چون همشون پسرند.پسر چه میفهمه حال خواهر رو...

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتاض شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 20:22

کاش میتونستیم قدر سختیها و جایگاهشون رو تو موفقیت بدونیم

کاملا موافق شمام.
حتما و حتما سعی میکنم تا جایی که بتونم طعم شیرین موفقیت اخیر رو همچنان حفظ کنم...واسه همین منتظر دیدار ناجی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد