نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

فرخنده باد تولد خودم

امروز به فردا فکر می کردم به روز تولدم....تا همین چندسال پیش از زادروز تولدم متنفر بودم ولی حالا نه...به این فکر می کنم که چرا به دنیا اومدم..

شاید به دنیا اومدم تا بفهمم خدا بیش از هر کسی حتی والدینم به من نزدیکتر و مهربانتره....تا به روزگار ثابت کنم صبر و تحملم بالاست اگرچه نق میزنم....تا به دیگر دختران بگم بدون حمایت خانواده هم میشه پاک زندگی کرد...استقلال مالی داشت اگرچه سخته....تا به اطرافیانم بگم آدم امنی هستم...تا به دخترای همسالم بگم:  میشه زیبا بود حتی بدون آرایش...میشه مادر رو دوست اگرچه اون اذیتت کرده ، میشه پدر رو دوست داشت اگرچه محکم پشتت نیست....میشه خانواده رو دوست داشت اگرچه تو هواشونو داری نه اونا....

میشه زندگی کرد و لذت برد ازش اگرچه تک و تنها...

خودم واسه خودم جشن تولد خواه گرفت...

کادوی مادی و معنوی حتما به خودم تقدیم می کنم به پاس به دنیا اومدنم .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد