نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

رضایت معنوی شغلی ....یه عالمه......

چند روزی هست که چندین بیمار ، زمان خداحافظی تلفنی،منو هم قاطی پرسنل درمان دعا می کنند....در حالیکه من کاره ای نیستم....

یکیشون(یه آقا) با بغض و اشک برام می گفت:دعا می کنم هر چی که میخوای خدا بهت بده.....

و من اینور بغضم رو قورت میدم و سعی می کنم آرام باشم و ذوقم رو کنترل کنم.....

خدایا!من بدجور حرص دعای بیماران رو دارم....نگاهم به دعای اونجاست....

دعای خیرشون، باغ گل بانوی شهید بهشتی و....رو ازم دریغ نکن.....

خدایا بی صبرانه منتظر آثار این همه دعای خیر هستم....

خدایا ازت ممنونم بابت این شغل....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد