نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

خاطره ماندگارشب قدر

شب قدر ، منو یاد اولین شب قدر دوران دانشجوییم میندازه ...نمی‌دونم چرا اون تجربه رو هرگز فراموش نمی کنم:

خوابگاهمون نزدیک خوابگاه علوم پزشکی بود و شب های قدر می‌رفتم اونجا....

مسجد خوابگاه لابلای یه فضای سبز پرپشت قرار گرفته بود و جای دنجی بود....من اولین دعای جوشن کبیر با سوز رو اونجا شنیدم و بسیار پرسوز و بسیار پرسوز.... هرگز فراموش نخواهم کرد که یه عده از دانشجویان علوم پزشکی روی سجاده ساعتها به سجده بودند و بدون هیییچ ریاکاری توی حال خودشون.....نمی‌دونم ....من همچین تصویری رو هرگز توی شهر و اطرافیان خودم ندیده بودم....عجیب حال خشوع داشتند...

و من اولین جوشن کبیر عاشقانه رو اونجا شنیدم....

اگر بهم اجازه بدن قبل از مرگ چند تا جا رو بازدید کنم ، یکیش شب قدر اونجاست.....



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد