نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

بالاخره توهین به من هم رسید....

امروز رفتم بیرون از کنارم یه خانوم رد شد بهم فحش داد...

رفتم سوپر مارکت فروشنده باهام طوری رفتار کرد که خجالت زده بدون خرید برگشتم...از شرم اینکه فروشنده که آقا بود بهم توهین بیشتری نکنه با سکوت برگشتم.

من از اون خانم و آقا ناراحت نیستم ازون افرادی دلم خونه که سیستم جامعه رو به اینجا کشوندند.....همون مذهبیون متعصب....همون امثالی که جز نوک بینی شون هیچی رو نمی بینند.....

نظرات 2 + ارسال نظر
. چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 13:30

نه دخترم نمی‌شناسمت از رو نوشته‌هات گفتم.

آهان.
ممنونم که نوشته هامو خوندید

. سه‌شنبه 5 مهر 1401 ساعت 17:19

به عنوان دختری که تو همچین محیطی بزرگ شده، ده هیچ از خیلی به اصطلاح تحلیل‌گرهای قلابی جلویی.

ممنونم.
شما مگه منو میشناسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد