نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

روح کشته های مدافع و مخالف اون دنیا حتما صلح خواهند کرد...

پنجشنبه شب ناخودآگاه یاد ارواح همه کشته شده های این اواخر افتادم.حس می کردم اونا توی برزخ وقتی روحشون حقیقت رو فهمید، بین خودشون صلح می کنند و لعنت می فرستند به اونایی که باعث بروز همچین شرایطی شد.یعنی اونور همه شون در صلح و آرامش و دوستی خواهند بود....

دیر وقت چراغهای اتاق رو خاموش کردم و چند خط قرآن با نور موبایلم هدیه به روح همه شون خواندم.

کاش تموم بشه این کشتار، این خونریزی ها....

خدایا بسه دیگه...

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 08:54 https://malikhulia.blogsky.com/

اگه یه چیزی برای واقعیت داشتن،


بیش از حد خوب باشه،


میتونی مطمئن باشی که


واقعی نیست!





تقدیم به رم با عشق


"وودی آلن"

حمید یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 03:16 http://seyedhamidhavaeji.blogsky.com

سلام. به نظرتون انسان بعد از مرگ، حافظه‌ دارد و چیزی یادش می‌آید؟ چی حدس می‌زنید؟ فقط کنجکاوم نظرتون رو بدونم.

سلام.
من به دنیای بعد از مرگ اعتقاد دارم و اینکه روح انسانها زنده می مونه و اینکه روحشون حتی خوابمون هم میاد..فکر می کنم بعد از مرگ همه آنچه که انجام دادند رو یادشون میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد