نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

روح اموات زنده اند....

امشب حرف از اموات شد....

یادمه بیمارستان که کار می کردم،یکی از همکارام پدرشون مرحوم شد و من آخر هفته که اومدم قم، به نیابت از پدرشون زیارت و...انجام دادم.

چندروز بعد توی بیمارستان موقع ناهار دیدمش که بین صحبتها گفت خواب پدر مرحومشون رو دیدند که با حالت خوشحالی گفته داره میره قم زیارت....

اون لحظه من فقط سکوت کردم و چند لحظه بعد، براش تعریف کردم که از طرف پدرش زیارت انجام دادم...اون لحظه شاید بین غم و خوشحالی فقط بغلم کرد و گریه کرد....و من متعجب از آنچه پیش آمده بود...

قطعا روح اموات زنده ست و خیراتمون بهشون میرسه....

روح همه شون قرین رحمت الهی با ذکر فاتحه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد