نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

استرس قبل سفر

از دیشب برنامه ذهنم این بود که عصر راه بیفتیم و شب بمونیم فرودگاه ...ولی برادر کوچیکه مانع شد و گفت همون نیمه شب راه بیفتید اونم با تاکسی اینترنتی...من دیوانه هم قبول کردم بدون اینکه به عواقبش فکر کنم....به منت شنیدن ها و اضطراب شدید گرفتن و بیخوابی کشیدن...به حرفهای زشت شنیدن و بی غیرتی دیدن .....

و به خودم آمدم که چقدر اشتباه کردم عقلمو دادم دست یه نفر دیگه....

من قطعا و صد در صد باید روی پای خودم بایستم حتی برای برنامه ریزی سفر....اگر میخوام منت و فحش و بی غیرتی نبینم....

همون بهتر که غروب راه میافتادم و شب رو در فرودگاه می موندم....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد