نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

خاطره ناگهانی...

این روزها که بحث حجاب و...داغ هست یاد یه دوستی افتادم...

اون سالها که در بیمارستان ...کار می کردم یه خانومی بود که آرایشی غلیظ داشت و با کفش های پاشنه بلندش جلب توجه می کرد...همیشه بخشی از موهاش پیدا بود...

این خانوم همیشه نماز جماعت مسجد بیمارستان میرفت...

و همیشه فرادا میخوند و همیشه یه کاغذ سفید زیر مهرش قرار میداد...همیشه بعد از نمازش مدتی دستش رو به بالا در حال دعا کردن بود و چشمهاشو می بست....با تمرکز کامل دعا می کرد....

یه روز که نمازخونه خلوت بود از کنارش که رد شدم یه مهر کربلا جای مهرش گذاشتم...و رد شدم...

چند وقت بعد وقتی منو دید بهم سلام کرد و....بعدشم یه جانماز قشنگ با مهر و یه تسبیح کوچک خاکی بهم داد....گفت که رفته بوده کربلا و تسبیح رو شخصا به ضریح امام حسین متبرک کرده....

و من ماندم و یک دنیا تعجب....که چطور همچین شخصی با همچین ظاهری این چنین معتقد به دین هست....

اگر دوستان تندروی داغ اون خانوم رو ببینند قطعا برچسب های بی حجاب و بد حجاب و...بهش میزنند...

و ما قضاوت کننده هایی ماهر هستیم....

خدایا....به اون خانوم خیر برسون...

به زمینت هم امنیت رو برگردون....به آسمانت بارون زیاد عطا کن...

خدایا غم رو از دلمون بردار...

من دارم کم میارم با غم مادر

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام پنج‌شنبه 17 آذر 1401 ساعت 11:22

اتفاقا خیلی از خانمهای کم حجاب را می بینم که غذا بین کسانی که مشغول جمع آوری زباله هستند تقسیم می کنند
و خیلیاز خانمهای با حجاب نماز شب خوان هم هستند که غیبت می کنند
در حالیکه می دانند
غیبت از زنا بدتر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد