نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

نقطه ... ته خط

حضور هیچ کس در زندگی اتفاقی نیست... حکمتی دارد...

باید واسه خودم یه خرده روحیه درست کنم...

یه هفته ست که از تولدم میگذره و یه هفته ست که حالم بده...

لعنت بر سینوزیت این بیماری لعنتی با تمام دردهایی که داره...که وقتی سرماخوردگی قاطی میشه زندگی رو سیاه میکنه...

واسه اینکه به خودم روحیه بدم رفتم سر وقت لاک های خواهرم و چند تا انگشتامو لاک زدم ...به فرشته بهشت نشون دادم گفت :خاک بر سرت ، پیر شدی این کارا چیه....و من فقط نگاهش کردم و تاسف خوردم به حال خودم...

و من باور کردم که اگر بهشت جای این فرشته باشه من اونجا نخواهم رفت...


نظرات 1 + ارسال نظر
ماهش یکشنبه 18 دی 1401 ساعت 16:45 http://badeyedel.blogsky.com

عه شما هم مثل من دی ماهی هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد